Sänghimmel

Hej på er!

Ja idag har väl i stort sätt hela eftermiddagen gått åt till att få upp en sänghimmel i spetstyg över min säng! Jag har ju inte haft en ordentlig sovro om nätterna på ett tag och tänkte att en sänghimmel kanske ger ett lugnt och harmoniskt intryck och därmed bättre sömn. Vi får se om det blir så. Snyggt blev det i alla fall! Lovar att ta kort och slänga upp här inom kort, men just nu känner jag mig helt mörbultad och ont i huvudet att det får va för stunden. Fick hjälp utav pappa att borra upp två stänger i taket och sedan hjälp av storasyster Lisa att sy en kanal i tyget som ena stången kan sitta igenom. Så får vi hoppas att jag sover som en prinsessa framöver, haha..

Nu ska jag ut och ta en promenad med kompisen, puss och hej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0