Bullkalas!

Idag har jag arrangerat mig med att baka sisådär 60 stycker kanelbullar! Ca 20 stycken blev lite brända sådär, men det är en del av det charmiga med hembakat tänker jag...

Ikväll blir det idol på tv, lite godis och såklart bullar! Tror minsann att min systerdotter Alice kommer på besök också, så vi får se om det bara är jag som älskar bulle eller om det går i släkten, haha..

(Åh vad jag skrattar gott åt denna sista bilden! Jag ser ut som en riktig hemmafru med påklistrat smile. Och så kommer min man som jobbat ihjäl sig hem i kavaj och slips och så står jag där i farstudörren i denna posen och säger "Hej min älskade man, sätt dig ner i din favoritfotölj, ta en bulle och så ska jag ge dig lite fotmassage!" Och så leendet på det såklart. Hahaha).


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0