Tisdag

Rolig rubrik, jag vet. Men det är lite så jag känner mig idag, kort och tråkig. Drar runt med en ständig pms men mensen är ständigt uppskjuten. Men blir ju helt förstörd rent mentalt eftersom det är så energikrävande med humörsvängningar och ömmande kropp. Samtidigt ska man sitta i skolan och försöka skriva ihop en redovisning samtidigt som man sitter och tänker på den där jävliga hemtentan som ska in på fredag. Nä, det blir alltid lite mer jävligt när det är mörkare tider utomhus. Vad ska man göra?

I söndags var jag i alla fall hemma hos mormor och morfar. Åh vad jag saknar dem! Det har alltid varit en favorit att komma hem till dem, där man blir bjuden på god mat och fika, och så får man lyssna på massor av spännande historier från alla de resor de gjort. Jag fick även med mig en fin rosa jacka samt två väskor. Superkul. Sen åkte vi till en strand vid namn Hawaii i Stenungsund där jag träffade på kusin Sanna med barn. Superkul det med! Och igår var jag tillbaka på förskolan för lite vfu-uppgifter. Kul att se alla människor där igen, men man märker att man hade glömt bort lite hur mycket action det är på en förskolan under en dag, var helt slut när jag kom hem. Men då skulle jag titta på när storebror spelade innebandymatch på tv! Warberg - Pixbo stod det i tablån, och Joel hade en egen liten hejarklack här hemma i tv-soffan. Och jag måste säga det, att det är tio gånger mer nervöst att se en Pixbomatch på tv än i verkligheten. För man får ju de bästa vinklarna hela tiden. Mamma höll på att kissa ner sig, blev helt nervös av henne, haha.. gott ändå att grabbarna vann med 10-5 och är därmed bäst på västkusten! Nästa mål är att bli bäst i Sverige, heja heja!




Nu ska jag läsa igenom det jag ska säga imorgon på redovisningen. Önska mig lycka till! /L


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0