Jobbigt dygn.

Usch, har hamnat på platt fall det senaste dygnet. Inget har stått rätt till och jag är bara så frustrerad på allt. Och i morse blev det inte bättre då jag inte kom iväg till skolan som tänkt. Det blev för stressigt och busskortet hittade jag inte och fan för allt. Därför blev det en dag hemma istället, leta efter social interaktionism på nätet precis som dagens föreläsning handlar om.

Rätt booring. Funderar på att sätta på en film istället. Har hittills tittat på Mumintrollen i Mumindalen, haha. Och det roligaste av allt, det avsnittet som jag ALLTID var så jävla rädd för, jag gömde mig bakom en kudde när jag var liten och såg det. Avsnittet är med morran, en stor hemsk sak som alla i mumindalen är rädda för. Och isprinsessan som kommer och förfryser Lilla My med ögonen så den lille stackaren förstenas. Fatta vad hemsk det var att se när man bara var 5 år gammal. Uschiamig.

Nä nu ska jag fortsätta leta vidare och vara duktig. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0