Zumba!

Hej på er igen!

Kvällen och därmed helgen börjar närma sig sitt slut. En hyffsat trevlig helg måste jag säga. Det har inte varit så mycket pluggande, och därför har jag hunnit med lite äventyr för en gångs skull. Idag har storasyster varit på besök med mina systerdöttrar också. Tillsammans har vi plus mamma och pappa ätit middag och sedan promenerat bort till vår närmsta träningsanläggning som heter Träna!, det ligger drygt 7 minuter från vår ytterdörr. Mammas chef är ju mamma till han som äger stället, så vi har fått lite gratiskuponger för att träna. Så jag och syrran gick på zumba. Helt galet. Jag har gått en gång tidigare på zumba fast på friskis och svettis. Och jag får nog säga att det var lite roligare. Detta var så mycket fotarbete att jag nästan snubblade över mig sälv. Eller nä, men det kändes så bitvis. Efteråt så tränade vi i gymmet innan det bar hem igen.

Nu har jag bara hunnit duscha och se på Solsidan. Snart blir det film också tror jag, om jag orkar. Bröllopsfotografen om 10 minuter. Kanske somnar i soffan, vem vet.

Måste även tillägga att jag tycker det är dåligt om Saade inte får leka med sitt glas i Dusseldorf. Ja jag är helt inbiten i detta nu, sorgligt men sant. Haha. Och den gamle gråhårige christer Björkman tycker Saade kan ta tillbaka hans vattenfall från Manboy-perioden i så fall. Pfft...

Imorgon är det redovisning som gäller, wish me luck! Puss och hej! /L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0