Tuesday.

God kväll kamrater!

Jag är genomförkyld. Först var det halsen som krånglade, nu är det näsan. Usch. I alla fall så har jag varit i skolan hela dagen, från kl 9 till 15.30. Gissa om jag och resten i min grupp var flummiga och trötta mot slutet? Herregud, vi skratta åt minsta lilla, det gick bra utför kan man säga. Men vi fick i alla fall gjort mycket, och det känns bra. vi är, om man trycker ihop all text, uppe i 5 sidor av 8. Så imorgon gäller det att ordbajsa på rejält.

Fast de får klara sig utan mig till en början. Jag ska ju åka och klippa mig imorgon bitti! Äntligen! mitt hår börjar likna mer och mer en katastrof. Men jag kan inte undgå att tycka det är lite sorgligt att håret ska kapas till hälften ungefär, för det har jag redan bestämt mig för. Det ska ju bli oerhört skönt, håret kommer ju inte vara smutsigt lika ofta (blir smutsigt dagen efter hårtvätt), det trasslar inte lika lätt och fastnar inte lika ofta i olika saker som exempelvis axelremmen på min väska när jag har den över axeln. Jag tror i alla fall att jag kommer bli nöjd, så länge frisören lyssnar på mig. 

Nu ska jag slappa lite framför tvn, fixa lunchlåda till imorgon (tänker inte köpa caféets dyra frallor för 20 spänn, det är den inte värd över huvudtaget), och packa väskan. Hoppas ni är friska och krya, pusspuss! /L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0