Trevlig afton i Göteborg.

Var ska man börja? Jag har nog aldrig fått ett sånt nervös sammanbrott som jag fick nu ikväll. Höll på att kissa ner mig. Med 13 minuter kvar av matchen stod det 5-4 till Pixbo. Det var 13 jävligt långa minuter, jag och mamma satt och svettades på läktaren med drygt 1050 andra människor. Till slut satt jag och gömde mig i min halsduk, ville bara gå ut från hallen och springa iväg. Men som tur vad höll Pixbo emot och nu är dem i semifinal! Härligt, minst sagt. Efteråt kom Joel med vårt pris från förra matchen då jag fick en guldboll av Delborn. Ett presentkort på Parken i Göteborg för 4 pers, med middag och evenemang till. Det roliga var att vi innan matchen hade pratat med en tjej och hon gav oss en mössa, så egentligen fick vi en gåva för mycket, men vi sa ingenting ändå.

Nu när allt är frid och fröjd ska jag ta och varva ner lite och komma till sängs. Det har varit en lång dag idag, och det börjar ta ut sin rätt nu.

God natt!

Kommentarer
Susanne Rauswall

Åh, måste ta oss till någon match och se Joel någon gång :-) Hojta till när ni ska dit nästa gång :-)

2011-03-25 07:45:37
URL: http://naimiez.blogspot.com
Lisa

Jag kan tänka mig att utnyttja min födelsedagspresent på Parken ;)

2011-03-25 12:03:26
URL: http://glitterdagar.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0