Söndagssmärta.

Vill bara skrika lite. Vilken hemsk natt det har varit för min del. Ena stunden har jag frusit, andra är jag svinvarm. Yrsel, en tät näsa, och mensvärken har gjort att jag inte kunnat ligga som jag vill. Hostat har jag gjort en hel del också, halsen har liksom blivit helt torr eftersom det inte går att andas genom näsan om nättern längre. Livet är en pest ibland, inte sant?

I morse kom mamma med frukost till sängen, villket var precis vad jag behövde. Därefter har jag fått i mig panodiler, strepsils halstabletter och äcklig hostmedicin. Idag tror jag det blir en lugn dag för min del. Får vila upp mig så jag kan åka in till skolan imorgon. Jag kan ju passa på att sitta och titta på olika frisyrer, för på onsdag har jag tid hos frisören. Äntligen, mitt hår har blivit katastrofalt långt. Ska bli skönt att få det kapat. För till axlarna ska det i alla fall - minst. Och då snackar vi i alla fall 10-15 cm. Gott.

Tror jag går och lägger mig igen tills värsta smärtan har lagt sig. Kram.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0