Red lips.

Igår gjorde jag något jag velat få gjort väldigt länge men inte riktigt vågat testa på. Nämligen att köpa knallrött läppstift! Hahaha. Men igår följde jag alltså med pappa till Maxi på kvällen och handlade lite smink och även då läppstiftet. Nu tycker jag det är roligt att gå runt med mina röda läppar, puta lite med dem och gör roliga grimaser.

Jag har även varit på biblioteket idag och lånat studentlitteratur inför nästa kurs som börjar på måndag. Kom iväg med 3 utav 4 böcker som de skulle ha där. Den fjärde, Normans bok, skulle vara inne, men när jag frågade om hjälp så kunde inte ens bibliotikaren hitta den. Så då får det vara, kanske hittar jag den på något annat ställe.

Ikväll ska jag åka till Lisebergshallen och heja på Pixbo igen. Ikväll kan de avgöra och gå vidare till ... semifinal? Jag har inte sån jättekoll som ni kanske märker, haha. Hoppas de klarar det, jag själv lär väl få ett nervöst sammanbrott uppe på läktaren. Huh! Inte bra för mina nerver.

Blåbärspajen jag gjorde häromdagen var gudomlig! Herre min gud, det är nästan så man får en orgasm i munnen, hahaha. Ni borde verkligen göra en själva, receptet finner in något inlägg ner!

/L

Mamma hann att nalla en bit innan jag kom med kameran, haha

Läppstiftet kommer från Isadora och heter Red Rush, nr 148

Dagens spexbild!

Kommentarer
Susanne Rauswall

UNDERBART!!!

2011-03-24 15:44:15
URL: http://naimiez.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0