Ny vecka, ny skoldag.

Visst är det varmt ute?! Så himla härligt, detta har jag behövt länge. Dock kan jag inte undgå från att vara trött. Inatt lyckades jag somna med linserna på, vilket såklart inte var meningen. Så jag har haft på mig linserna sen igår morse. Ni kan ju fatta hur det känns. Som russinögon, haha.

I skolan börjades den sista kursen innan sommarlovet (exakt 10 veckor kvar på onsdag, woho!). Så vi har haft lite introduktion kring kursen och böcker med mera. Inbrottslarmet sattes igång strax innan kaffepausen, så då fick alla utrymma lokalen. Men det var bara någon idiot som hade fått för sig att öppna en branddörr. Smart. Strax därefter började hela lokalen lukta brännt, typ rostade mackor-brännt. Då bryggde dem tydligen kaffe i kafeterian utanför. Så jag känner mig rätt så mörbultad i huvudet.

Men nu är jag hemma igen i alla fall. Ska ta och kolla på några dokument som har lagts upp på skolans läroplattform på nätet, sen ska jag nog sätta mig på altanen och mysa i solen. På onsdag är jag ledig och då ska jag höra med mamma om jag kan få följa med och simma med henne, mormor och Lisa. Känns som en evighet sen jag gjorde det.

Herregud ögonen går i kors på mig. Ska i fortsättningen kontrollera noggrant så jag får ut linserna på kvällarna.

Ikväll får man reda på vilka Pixbo möter i semifinalen förresten! Det har tagit ett tag kan man säga, haha.
Sanna, jag slänger upp tiderna som gäller för hemmamatch för pixbo här så fort jag vet, så titta gärna in ikväll alternativt imorgon så vet du också :)

Nä, nu ska jag försöka hålla mig vaken resten av dagen. Puss och kram! /L

Kommentarer
Lisa

Ja, klart att du ska följa med! :) men dom kan ju glömma att jag drar på mig en bikini.. huuuga. Blir heltäckande baddräkt, lugnt. Hoho.

2011-03-28 15:42:20
URL: http://glitterdagar.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0