Ledig = träning.

Hej igen mina solstrålar!

Idag är jag ledig. Så jäkla behövligt, jag är så himla trött på att åka buss dagarna i ända. Det finns nog inget tråkigare för tillfället. Men idag är jag alltså ledig och det känns väldigt bra. Jag har tagit mig en varm dusch och ätit god frukost i godan ro. Om några timmar ska jag ta en promenad till mammas jobb (ca 30 min hemifrån) och möta upp henne och storasyster. Sen ska vi ta en sväng till Stenungsund för att ... simma! Haha, jag har nog inte simmat på 2 år tror jag. På ett badhus alltså. Främst på grund av att jag har däremellan tränat en del på friskis och svettis och tagit powerwalk här hemma på våra promenadstigar i skogen. Men jag tänkte att det skulle vara bra att få röra kroppen eftersom jag annars sitter så mycket still på föreläsningar och seminarier i skolan. förhoppningsvis blir jag lite piggare efteråt. Jag har ju varit en duktig simmare en gång i tiden. Simskolan med Louise, det var höjdpunkten på veckan! Men det var i Kungälv det. Jag har nog aldrig varit på badhuset i Stenungsund. Men vi åker ändå dit för att där känner vi ingen. Hahaha, vi är inte alls rädda för att folk som känner oss ska se oss i badkläder..

På fredag när mamma är på afterwork hos grannen så ska jag och pappa till Lisebergshallen och se Joel spela semifinal. Jag lär väl skita på mig. Vet inte om detta är bra för mitt psyke, hahaha. Men hur ofta får man se på sånt här då?

Hoppas ni får en trevlig dag! /L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0