Ledig dag.

God förmiddag på er! Ja jag vaknade för drygt 1½ timma sen, så det känns på något sätt att jag inte kan säga god morgon..

MEN solen skiner ute i alla fall! Känns fantastiskt skönt, varenda solstråle som lyser på mig är efterlängtad. Idag ska jag dock inte göra någonting märkvärt. Jag har en obokad dag, något som jag känner jag borde ha lite oftare. Det är ju hur slappt och skönt som helst, sitter är i min rosa mysdress och lyssnar på Mando Diao och mår hur bra som helst. Herregud vad detta band gör mig glad! Min källa av energi. Näsan krånglar fortfarande lite, är tät emellanåt men jag överlever. Resten av veckan är också rätt slapp. Ledig idag, skola onsdag torsdag med start kl 10 (istället för 9, det är en enorm skillnad ska ni veta!) och ledig på fredag. Gott gott!

Nä, nu blir det till att ta på sig lite bättre kläder och ta tag i dagen. Kanske se på en film eller nått... hahaha. Jag hade gärna tagit ut en stol på altanen och njutit av solen lite, men häromdagen fick vi besök av en mus (okej den är död nu, mamma såg den i musfällan med benen rakt upp i vädret), men nej tack. Jag är fortfarande "skärrad" över detta, haha. Det får bli senare fram mot våren. Kanske kan ringa någon som jag kan dra med ut på promenad. Vi får se.

Edit; Huh va läskigt det var igår då! Satt och zappade vid tvn och fastnade på De Okända, ett spökprogram. Då var det en familj på Tjörn som hade kontaktat redaktionen för hjälp. Tror ni inte dessa männsikor bor grannar med min morbrors frus brors familj?! (jag vet, långdraget men va fan, vi brukar ju ses på kalas och sånt) Det är bara en häck som skiljer dem åt! Hur klarar dem av att sova om nätterna undrar jag..

Linnéa

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0