Långhelg!

Hej igen!

Ni ska bara veta hur bra jag trivs i page, varför klippte jag mig inte tidigare för? Haha. Står och beundrar min egen frisyr i spegeln varje dag, lite egoboost kan man säga.

Idag åkte jag in till skolan och mötte upp basgruppen för att skriva ihop vår redovisning som vi ska ha på måndag. Redovisningen kommer grunda sig på vårt fördjupningsarbete som vi har skrivit denna vecka, och kommer innehålla både gestaltning (teater) och diskussion. Så det har vi gjort, och det tog bara två timmar idag! Härligt att komma hem när det fortfarande är förmiddag liksom, haha. Dock är det ett fruktansvärt jobbigt väder ute nu i dagarna. Det blåser och det regnar och det snöar och det är slask överallt... Not my cup of tea direkt. Tur att pappa var ledig idag, så han fick komma och hämta mig i kungälv med bil, haha.

nu har jag i alla fall låååååånghelg! Så underbart så det är inte sant. Slippa gå ut i detta vädret och kylan, det kan inte bli bättre för tillfället. Eler jo, att det blir vår och varmt ute. Såklart. Funderar på om jag ska åka och träna imorgon dock. Har ju fått ett träningskort av mammas chef som går ut nu på söndag, och jag har tre gratisgånger. Känner mig lite stressad över detta då jag fortfarande är smått förkyld. Eller smått förkyld var kanske fel uttrtryck, har ju för fan snor ner i halsen.. jag vet det är skitäckligt. Mamma vill i alla fall testa på zumba på söndag, hahaha. Jag kan bara inte se min egna mamma vicka på höfter och skaka rumpa och bröst på det viset, känns helt sjukt. Kommer antagligen skratta på mig under passet. Jösses.

nä, nu ska jag slappa vid tvn. Sveriges värsta bilförare om en stund, woho! Mamma är på föreläsning och missar det, hon var rätt bitter över det, haha. sånt är livet. Puss och kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0