Jävla chokladförbud.

Hade helt glömt bort det, min och Victorias chokladfastan. Varje år vid den här tiden fastar vi i 40 dagar från alla typer av choklad - chokladkakor, kakao, o'boy, allt sånt. Och vad tror ni jag gör? Jo jag dricker ett glas o'boy och bakar 12 st chokladmuffins. Hann och ta två stycken innan jag insåg att visst fan började vår fastan i söndags. Helvete. För varje gång man får i sig något chokladliknande så blir man bestraffad. Förra året körde vi x antal situps kopplat till vilken sort choklad du fick i dig. Nu ska ju jag ändå iväg och träna bodybalance i en timma med mamma och syster, så jag fick höra med Victoria och det får bli min "bestraffning" för den här gången. Så får vi komma upp med ett bestraffningsschema snarast. Det var ju tur att storasyster ringde i morse och frågade om jag ville hänga med och träna, annars hade jag väl fått ta en joggingtur ute eller nått.

Frågan är nu, vad jag ska göra med resterande 10 muffins? Vänta till söndag (vår sabbatsdag, dvs lediga dag från fastan) och möla i mig dem? Hahaha. vilket dilemma..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0