Fördjupningsarbete

Jaha, då har man alltså satt igång med kursens sista examination; fördjupningsarbetet på 8 sidor. Höll på att missa min buss in till Kungälv först, men hann i siusta stund. Sen var det bara att möta upp basgruppen på Pedagogen och sätta igång, eftersom detta är ett grupparbete. Vi valde att utgå i arbetet från en situation som skedde på min förskola. Jag tror detta kan bli bra ändå. Vi fick i alla fall gjort en del idag, så nu ska vi alla sitta och leta lite på egen hand i böcker om det finns något som kan kopplas till arbetet så att säga. Men jag tänker att jag gör det efter middagen, går ju inte att tänka utan mat i magen liksom.

Annars  då? Förkylningen börjar släppa så smått. Det är lite hosta kvar bara. Jag överlever. Skönt i alla fall att det inte var speciellt långvarigt denna förkylning, då hade det varit bra jobbigt.

Jag fick en kommentar förresten från min seminarieledare ang min salstenta! Hon är faktiskt den första läraren som har skrivit en kommentar, det tycker jag är jättebra. Då får man ju veta lite vad man har för styrka i sitt skrivande och vad man kan utveckla. I mitt fall var min styrka att ha en tjock röd tråd genom hela arbetet, bra källor och att formulera mig. Vad jag kunde utveckla var mina egna tankar. Något betyg har jag dock inte hittat? Läskigt, vill ju bara kunna lämna denna tenta bakom mig, speciellt nu när man håller på med detta fördjupningsarbete.

Nu ska jag betala min räkning jag fick från CDON.com ( för Carl Norén och Mando Diao-skivorna). Sen ska jag fixa lite mat, och SEN ska jag börja leta i kursböckerna. In imorgon igen kl 9, underbart.

Stor omfamning!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0