En sen uppdatering.

Ja det blev kalas för min del i alla fall. Det ligger nog i familjen att vara envis. nu har jag i alla fall fåt betala mitt pris för det hela, känner mig dubbelt så hängig och sjuk än innan kalaset. Underbart.Jag hoppas att jag i alla fall kommer kunna sova ordentligt inatt.

Höll förresten på att bli helt gråtfädrig över att det bara är imorgon också som jag kan få sova ut, sen är det ju en ny skitvecka. Dör lite inombords bara av tanken. Jag viiiiiilllll inte mer! Vill bara lägga mig ner på marken och gråta ut all smärta och prestationsångest, jag lever ju för fan inte något liv längre, jag spenderar större delen av dagarna på en buss fram och tillbaka till Göteborg. Jag spenderar sjukt mycket tid till att skriva examensarbeten och läsa skittråkiga kursböcker - jag vill inte lägga mina pengar på buss och kursböcker! Jag vill inte att det ska vara 3 år kvar på min utbildning! Gaaaah!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0