En piggare Linnéa.

Hej igen!

Nu har jag blivit lite piggare på livet igen, det känns lite lättare så att säga. Kanske för att jag är hög på panodil, vad vet jag? Men smärtan har i alla fall avtagit, och jag har därför kunnat ta mig ut i solskenet som jag så mycket önskade att få hinna med. Mamma och pappa hängde med mig, och vi tog bilen upp till Jennylund för lite promenix bland husen. Det är riktigt gott att våren är här så smått och att känna solen värma en om ryggen. På vägen hem åkte vi förbi pizzerian och köpte med oss en familjepizza som vi nu tryckt i oss.

Så nu när jag har fått lite solsken på kinderna och i själen kan jag äntligen sätta igång mitt skolarbete inför morgondagen igen med inte ett alltför dåligt plugg-humör. Och det är ju en vinst i sig, eller hur? Imorgon börjar jag kl 9 på Pedagogen i Göteborg, vi i basgruppen ska förbereda ett fördjupningsarbete, och så som det ser ut nu så ska vi skriva om en sak som skedde på min förskola. Därför måste jag nu alltså sitta med ett förarbete och skriva ihop hela storyn som mall. Så får vi se imorgon vad de andra tycker och tänker. funderar också på att ta mig en liten vila snart också, med tanke på hur dåligt med sömn jag fick inatt. Sen ikväll blir det solsidan också, detta underbara program!

Ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0