Dags att njuta av det ena och det andra.

Hej på er! Idag tänkte jag inte skriva så mycket här på bloggen, det är ju sol ute! Tänkte sätta mig ute på altanen med min Martina Haag-bok "I en annan del av Bromma" och få lite färg på kinderna. Sen har vi lite vårstädning här hemma. Mamma har rensat ute i hallen bland alla vinterkläder och plockat undan. Jag har nogrannt dammsugit hela övervåningen och städat upp på mitt rum, och pappa renoverar i köket. Idag rycker väggen som kyl och frys står mot. Spännande.

Medan jag vårstädar alternativt sitter ute på min altan och njuter, kan ni få njuta av detta musikklipp. Mando Diao med Dance with somebody, den akustiska versionen. Sjukt bra, jag älskar när de stampar fötterna. Så rytmisk lär väl jag aldrig bli, haha. Nog för att jag brukar lyssna på andra Mando Diao låtar före denna då jag börjar tycka denna är lite sönderspelad, så kundej ag inte motstå. Kungar är va de är.

Uppdaterar kanske ikväll. Kram!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0