15 guldkorn

hej på er! Hur är det med er? Själv känner jag mig helt hög på nässpray. Jag hatar nässpray egentligen, men nu orkade jag inte med min förkylning mer. Usch. Men annars mår jag bra, jag är ju ledig och allt. Ensam hemma också, gott gott!

Just nu sitter jag och rensar musik på datorn och på spotify. Så många låtar som jag inte ens lyssnar på längre. Andra låtar ska direkt in på mobilen. Tänkte bjussa er på 15 guldkorn ala Linnéa, lite tips till er som vill lyssna på lite annat kanske? Mina 15 guldkorn sticker ut (tycker jag själv) från allt annat skit som spelas sönder på radon. Hoppas någon faller er i smaken!

Lykke Li - I follow rivers
[Ingenting] - Dina händer är fulla av blommor
Carl Norén - Dawn
PJ Harvey - Let England shake
Sugarplum Fairy - The escopologist
Ray LaMontagne - Trouble
Säkert! - Dansa, fastän
Britta Persson - Meet a bear
Robyn - Don't fucking tell me what to do
Mando Diao - Down in the past
Oskar Linnros - Annie Hall
Markus Krunegård - Lika barn leka bra
Kristoffer Åström - All lovers hell
Mando Diao - High heels
First Aid Kit - When I grow up

/L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0