Måndag gör jag iiingentiing..

Ja den låten har man ju hört några gånger i tv-reklamen för.. är det lotto? Aja skit samma. Poängen är att jag verkligen levt upp till denna textrad. Jag har inte gjort någonting idag. Noll. Zero. Jag var förvisso nära på att ta mig en joggingtur, men vände i dörren. Hahaha, jag tänkte att jag sjukter upp det tills imorgon, klockan var ju rätt mycket för att göra det idag.

Annars så har jag väl mest smaskat på färska jordgubbar, tittat på Gossip girl och The big bang theory, ätit lite mer, läst i min bok och sånt. Men imorgon ska jag ta tag i mit liv igen, jag lovar! Då ska jag ut och jogga på förmiddagen och sen vid kl 16 ska jag ta mig till Alices förskola och ta del av hennes skolavslutning och fika med alla människor på plats. Superkul ska det bli.

Sen har jag en liten hemlis som ni ska få ta del av. Men inte än. Det släpps på lördag senast, så stay in touch för all del! Detta ska bli spännande och se om jag överlever, haha...

Nu ska jag läsa lite mer i min bok. I alla fall underhålla mig på något sätt i två timmar. Sen är det big brother repris som gäller (låter ju hur sorgligt som helst, hjärntvättad typ. Men jag missade faktiskt de första två veckorna av säsongen så jag ser ju bara det jag missat. Eller hur?)

Tja tja!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0