Det vankas dop!

Godmorgon /God förmiddag!

Idag är det torsdag, vilket jag direkt förknippar med... SOMMAR MED ERNST! Galla mig gammal om ni vill, men jag älskar hans mysiga program -ler-. Och vi båda älskar att gå barfota inomhus, barfotafolket äna. Men han kommer inte förän vid kl 20 ikväll, så tills dess får jag underhålla mig själv. Bland annat så ska håret mitt tonas på nytt. Det vankas ju dop på lörsdag, och då vill man inte ha fyra olika nyanser av brunt i håret som jag har för tillfället. Min förra frisör förstörde det för mig... utväxt, ljusa slingor som inte ens lagt si snyggt, det nästintill svarta jag har längst ner på topparna och däremellan färgen från min förra färgning med kastanjebrunt. Mitt försök att bli mer ljusbrun i håret har alltså gått åt helvete och jag lär väl förbli mörkbrun ett tag till. Innan det är dags att bli gråhårig istället, haha.

Utöver hårfärgningen ska jag kolla lite i min nya inredningsbok som jag fick med posten igår. Vackert med vintage heter den. Vill gärna försöka få till mitt rum lite mer efter den stilen. Jag är på god väg men jag har lätt att få det stökigt. för mycket prylar och för lite bra förvaring vill jag påstå. Och även när jag flyttar hemifrån och får börja från skratch för den delen. Bläddrade i den lite igår oc det verkar vara en supermysig bok!


Annars då?

Ligger här på mitt golv med datorn framför mig och lyssnar på min skiva med Mando Diao. Vågar nästan påstå att det är det bästa skivköp jag gjort. Innan jag dör ska jag gå på en Mando Diao konsert. Anatgligen måste jag åka till Tyskland eller Spanien och se en sån då, de spelar ju bara där. Och på Peace and Love i Borlänge, men det är ju inte samma sak som de spelningar de gör i ovanstående utländska länder.

Nu ska ta tag i dagen och göra lite nytta också. omåttligt med pussar! /L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0