Barnkalas.

Godmorgon på er!

Det har varit en intensiv morgon här hemma ska ni veta. Alice vaknar rätt tidigt så det blir inte mycket till sömn på morgonkvisten. Men det funkar, känner mig ändå utvilad och det är det viktiga. För idag, om ca 4 timmar ska vi åka till lill-kusinen som fyller 3 år idag (Grattis Melker!), så det bli barnkalas med närmare 30 personer. Galet. Fram tills dess ska jag arbeta i skift med mamma om att passa Alice, ducha, tvätta håret, dammsuga, måla naglarna, sminka mig och ta på mig kalaskläderna, som jag ännu inte bestämt mig för vilka det blir. Får sätta igång schemat snart.

Gårdagen var mysig, men alla var helt dö-trötta under På Spåret och Skavlan, jag kämpade med att hålla ögonen öppna, haha. Och för första gången under min erfarenhet så har kaffet inte hjälpt. Vad händer? Men men, förhoppningsvis funkar kaffet på kalaset sen bättre, att vara trött på ett barnkalas funkar ju verkligen inte.

Förresten, när jag gick ner i köket i morse hade mamma tagit min Carl Norén-skiva och satt på den i köket. Haha, fick nästan inte ta med den upp till mitt rum igen (jag ville ju också lyssna på den, fast på mitt rum), så jag fick vänta på att skivan hade spelats klart först. Jisses.

Nä, nu får jag sätta igång, vi hörs senare under dagen!


Linnéa

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0