I väntans tider.

... Och misstolka det inte nu mamma, jag är absolut inte gravid. Hahaha. Jag väntar på annat. Först och främst på att få gjort morgondagens tandläkarbesök. Kan ni tänka er, snart 20 år och fortfarande avskyr jag tandläkarbesök. Även om jag hade tandställning i 1,5 år. Det borde ju ta död på tandläkarskräcken när det bara gäller hygienkontroll som jag ska gå på nu imorgon. Men nej då. Om min tandläkare tänker börja ta bort eventuella tandstenar kommer  det inte bli kul. Sist han gjorde det blödde jag i hela käften efteråt. Och det hoppas jag att jag slipper denna gång då jag ska direkt till skolan efteråt för basgruppsmöte. Ber till gudarna att jag inte berhöver borra, dra ut tänder eller ta bort tandsten. Amen.

Sen väntar jag ju såklart på helgen. Att det kan vara så nära men ändå så långt borta. I tisdags bestämde jag, mamma och pappa vad det ska bli för middag när de första gästerna kommer på lördag. Håller menyn hemligt tills vidare, men det ska i alla fall bjudas på trerätters! Sen på söndag ska jag fira min födelsedag med mina vänner någonstans i Göteborg. Supernajs!

Summa kardemumma:
Denna torsdag går åt till ingenting. Typ. Kanske blir att se vad man kan ha på sig på lördag? haha, jag har hört att det är bra med lite framförhållning..

Innebandyn igår var rolig förresten! På tal om ingenting. 8-1 till brorsan & c:o, inte dåligt. Brorsan var ganska glad av att få knäppa gamla tränaren på näsan som numer tränar gårdagens motstånd. Bilder från matchen finns at se hos Per wiklunds hemsida. Hemma var vi igen vid kl 10. Dödstrött, trots att det inte var så jättesent. Vaknade upp med snorig nära och rinnande ögon, hoppas innerligt att det inte är en förkylning som är på G. I så fall får jag sätta igång med en intensiv kurering, haha.

Joel och övriga pixbospelare under gårdagens match.

Annars händer det inte så mycket. Jag har ätit frukost och inte kommit ur min pyjamas än. Är man ledig så. Sitter och pratar med mina tjejer på Skype. Senare blir det kanske en film eller städning. Lite skillnad på de två aktiviteterna, så vi får se vad det blir.

Nu ska jag fortsätta vara lite social mot mina vänner, puss och haj! /L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0