Klipp från konserten plus dagens lilla äventyr..

Lovade ju er att slänga upp mina videoklipp från Oskar Linnros-konserten här på bloggen. Dock verkar det inte gå, tror det var på Blogspot det gick snarare. Fel av mig. Så därför kan jag inte slänga upp klippen. Dock behövs det inte fällas några tårar över det, för jag hittade ett klipp på Youtube (vad hade världen varit utan detta fenomen?) från konserten. Mycket bättre kvalité än mina egna. Jag måste seriöst införskaffa en ny kamera.

Varför ska ni se detta klipp för då? Jo, från ca 3:20 drar gitarristen (än så länge namnlös) igång med gitarren och lirar lite med tänderna. Kung är han. Värt att se på vill jag lova!

 

Måste bara skriva om vad jag har gjort idag också. Jag har klippt upp en full dammsugarpåse! ot min vilja såklart, detta är inget favorit-aktivitet. Det får ni för guds skull inte misstro. Men jag skulle dammsuga mitt rum. Och mitt i allt råkar jag dammsuga upp min ring som hade råkat falla ner från min byrå och till golvet. Så jag hade ju inte mycket till val, ville jag ha tillbaka ringen var jag ju tvungen att massakera dammsugarpåsen med en sax. Medveten om att i påsen ligger den där feta spindeln jag dammsög upp för inte så längesedan. Härligt va? Och man tror att man ska hitta en ring bland allt hårt packeterat damm rätt så snabbt, så är i alla fall inte fallet. Tror jag stod närmare en kvart och rotade runt med saxen och mina bara händer. Vidrigt. Men till slut så hittade jag ringen, tack och lov för det. Och att gräva i dammsugarpåsar lär jag för övrigt inte göra på ett tag igen.

Nu ska jag ta och ansöka om Ica Student, ett supererbjudande av Ica till alla studerande. Gå in på deras hemsida och läs mer om det låter intressant.

Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0