Ljuva nittiotal.

Hej på er!

Idag har jag, hör och häpna, varit i skolan! Hahaha. Jag har inte varit där på en vecka. Visserligen har jag bara missat två skoldagar men det känns ju lite hemskt ändå på något sätt. Men jag lovar, det ska inte bli någon vana, so don't worry mamma.

Å andra sidan var jag bara i skolan en halvdag idag. Och under den halva skoldagen satt jag och mina vänner och pratade om gamla minnen från mellanstadiet då man var på discon. Herregud vad kul det är att minnas tillbaka till sådana tider! Sen spann jag och Matilda själva vidare på nittiotalsminnen och började leta efter barnprogram som vi alltid såg på när vi var små. Här kommer en drös med exempel som vi satt och skrattade åt när vi kollade på det idag:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0