kungligt bröllop och Bergsjön.

Hej!

Ni skulle bara veta hur illa jag har mått det senaste dygnet. Uschiamej! Mensvärk så det skriker om det. Att dessutom behöva somna på kvällen med denna ofantliga mensvärk är garanterat inget önskvärt. Och inte kan man värma vetekudden och lägga på magen för då blir det fruktansvärt varmt, utöver denna sommarvärme som börjat komma nu. Så nej, jag är inte det minsta pigg och "normal" idag.

Det kanske ni hade märkt om ni hade sett på kungabröllopet med mig idag. Prins William och .. Kate gifte sig i London och jag satt i ena stunden och skrattade gott för mig själv över alla fula hattar som man såg i bild, till att nästan börja gråta en skvätt av kärleken. Och var inte bruden snygg då?! Herregud, hade jag varitlagd åt det hållet så.. hahaha. Och Willam blev till och med också snygg trots sitt tunna hår. Sammanfattningsvis kan jag säga att allt är mensens fel. Hormonrubbningar. Så är det.


Utöver denna stund framför tvn har jag hunnit med att besöka introduktionsskolan i Bergsjön idag med mina klasskamrater. Där mötte vi upp rektorn på skolan som pratade lite om vad de jobbar med och så vidare, och sen hade alla barnen någon slags dansuppvisning på gården till någon afrikanskinspirerande musik och rörelser. Riktigt gulligt och medryckande! I Bergsjön var vi bara en timma, så jag var hemma redan vid kl 11. Och det är ju kul!

Nu ska jag ta mig en panodil så min kropp kommer i någorlunda balans, sen ska jag försöka plugga lite. Ha en trevlig fredagskväll!

/L

Edit; Fy fan vad jag är avis på Kate nu! Vill också ha den bröllopsklänningen, åka rolls royce, åka häst och vagn med världens beskydd runt omkring, gifta mig med prins och äta typ tio våningar stor bröllopstårta... Istället ligger jag här och knarkar panodil i min ensamhet och dessutom har jag lyckats spilla kaffe på min klocka på något konstigt vis. What a wonderful life. Fuck.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0