Fri fredag.

Idag är jag ledig . Så jag har en slappisdag här hemma i min ensamhet, fastän jag har en del att göra. Först och främst behöver jag mat, jag är vrålhungrig. Sen ska jag städa, fixa till mig och plugga lite. Ikväll drar jag, storasyster och pappa till Lisebergshallen och hejar på Pixbo. Känns som Lisebergshallen har blivit min andra bostad typ, har varit där en gång i veckan de senaste tre veckorna. Men det är kul, mitt i all spänning.

På tal om ingenting. Jag har fått sån jävla träningsvärk i mina ljumskar efter simningen i onsdags med mamma och storasyster. Får lyfta på benen med hjälp av mina händer när jag exempelvis ska upp för trappan, när jag ska upp med benen i soffan eller när jag ska i badkaret i badrummet. Hahaha. Och jag som trodde det mesta var mensvärk. Det var nog både ock. För lite lättare har det blivit i alla fall. Men jag överlever. Men det är inte skönt.

Just det ja, jag hade sån mensvärk igår att jag hade planerat att åka hem från skolan efter min och Matildas inplanerade lunch på Fröken Olssons i stan. Men det blev lite shopping efter det istället. Det hjälper ju lite i alla fall mot den värsta värken, haha. Fick köpt tre saker inne på Gina Tricot; ett par svarta tights på rean för 99 kr, ett stark orangefärgat partylinne för 149 kr och ett par örhängen för 69 kr. Nöjd Linnéa. Alltid kul med nytt i garderoben, speciellt nu när jag slängt ut så mycket gammalt. Bort med gammalt, in med nytt.

Nä nu ska jag ta mig härifrån, puss och kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0