Another sunny day in Kungälv!

God förmiddag på er vänner!

Idag är det ännu en solig dag här på tvetgatan. Tippar på att det är solstolen som gäller även idag. Kanske baka en blåbärspaj, den jag gjorde för någon månad sen (se tidigare inlägg). Svingod minns jag att den var! Och så blir det såklart lite plugg på det, social kompetens i förskolan av Kari Pape.

Mamma har tagit en promenad till doktorn för att undersöka sin arm. Troligtvis en tennisarmbåge, inget farligt så. Därmed är jag ensam hemma en stund. Rätt skönt. Sitter här just nu och lyssnar på Oskar Linnros. Funderar på att köpa he fler skivor från CDON.com, är rejält sugen på Lykke Li's två senaste album. Och Veronica Maggios som släpps idag. Men är man en student så är man. Har blivit betydligt mer ekonomisk av mig nu när jag ändå måste lägga ut 760 spänn i månaden för att komma till och från skolan med buss. Sjukt. Inget sommarjobb har jag heller, så det gäller att spara ordentligt!

nä nu ska jag sätta igång med det ena eller det andra här. Hoppas ni får en trevlig dag, kram!

/L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0