9 veckor ifrån sommarlov!

Yes, det har jag räknat ut nu. Känns otroligt gott, samtidigt som det låter långt bort. Men va fan, visst ska jag kunna stå ut med skolan i 9 veckor till? Har jag klarat över 7 månader klarar jag 9 veckor. Nema problemas. Egentligen 8 veckor, eftersom det är många dagar i slutet av terminen som inte är så ansträngande, om ens skoldagar. Men sista hemtentan ska i alla fall vara klar och inskickad den 7 juni. Sen ska jag fira sommarlov!

Jut nu sitter jag och tittar lite på Ellos.se, har fått ett erbjudande med posten om att köpa något över 200 kr och få 50% rabatt plus ett handdukset om 6 st i olika storlekar. Tyckte jag lät bra och behövligt. dock har jag inte hittar några kläder som jag bara måste ha. Inte för dem priserna i alla fall. skulle jag hitta något så är det faktiskt första gången jag nätshoppar kläder av något slag. Har bara köpt cd-skivor på CDON tidigare. Så frågan är om jag ska köpa något på Ellos bara för att, eller satsa på att köpa Anna Järvinens och Lykke Li's senaste plattor (sjukt bra för övrigt!). Vi får se hur detta slutar. Har lovat mig själv att hålla hårt i pengarna till sommarlovet. Minst 15.000 på kortet ska jag ha då, haha... wish me luck.

Linnéa


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0