Dop!

Hej på er!

Jag har haft ett gäng nätter bakom mig där jag har haft sömnsvårigheter, senast var det åskovädret som härjade precis över vårat bostadsområde. Det åskade och blixtrade såpass mycket att när jag först låg och läste min bok innan läggdags så blinkade min sängbordslampa till flertalet gånger. Och det händer ju aldrig här annars vid åska. Sen under natten så fortsatte det med att prylar jag lagt på sängbordet ramlade ner på golvet. Av åskan!

Nåväl, jag har altså legat efter i sömn vilket jag kände av igår. Då nådde jag väl brytpunkten på något sätt. Var på praktiken mellan kl 9-16.30, dötrött! Orkade knappt ta mig igenom Idol, men trots det var jag inte i säng förrän kl 23. Så därför var det extra skönt att jag inatt fick sova ordentligt och vaknade upp igen för dryga timmen sen. Woho!

Idag ska jag städa så mycket jag hinner, sen ska jag börja förbereda mig inför dagens festlighet, nämligen dop! Det är kusin Linus som ska döpas ute i Skärhamn kl 15 idag. Sen blir det till att vara social och äta god mat med släktingarna. Efter det blir det hemfärd och fortsätta städningen, eftersom mina fina vänner kommer på besök imorgon! Förvisso ska vi sitta med vårt grupparbete, men det ska ändå bli kul att se dem igen, saknat ihjäl mig!

Nu ska jag bädda sängen och sen blir det duschen, pusspuss!

Vad ska man säga - kyrkan har en oklanderlig läge vid havet!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0