Borde jag bli orolig?

Är för tillfället mitt uppe i en tentaskrivning som ska vara klar på torsdag på morgon. Fick för mig att läsa ett horoskop för en skytt som jag är, och möts av detta:

Hälsa
Det finns stor risk att du bränner ut dig om du fortsätter i ditt nuvarande tempo.

Jaha ja, tack för den. Borde jag lugna ner mig kanske? Fixar någon en solsemester till mig för jag lär ju behöva lite avkoppling från detta...

Här skulle jag sedan klistra in en bild på en utbränd kvinna, men komemr istället till ett test från expressen.se som så chäckt heter "Ligger du i riskzonen för att bli utbränd?" 29 frågor senare får jag följande svar:

Du fick 16 rätt av 29 möjliga
Du är förmodligen i riskzonen för att drabbas av utmattningsdepression.

Jippie. Kanske inte så konstigt att jag har så ont i ryggen?

Nog med gnäll. Jag får helt enkelt bita ihop och gilla läget. Pinsamt annars ju, detta har jag ju valt själv. Nu lägger jag i alla fall ner tentan för idag och belönar mig själv med lite tv i myskläder och filt. Hej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0