Tjejveckan.

Jaha, då har man inlett månadens tjejvecka. Känns ju sisådär. Uppsväld kropp och värkar som kommer i vågor över hela kroppen, samt grinit humör. Allt känns lika pissigt. Lite trött, lite sur, lite ensam, lite arbetslös, lite förstörd.

Just nu tittar jag på Grey's. Har inget annat för mig. Egentligen hade jag velat påbörja min opponering på en klasskamrats tenta. Det är det sista vi ska göra innan sommarlovet. Men vår examinator är liiiite långsam av sig, både vad gäller att lägga upp opponeringsschemat över vem som ska opponera vem och när hon ska svara på mejl. Hela klassen har väntat sen imorse på schemat men inget händer. Så istället har jag städat mitt rum grundligt. Tvättat av byrån, dammsugit, röjt undan den enorma klädhögen som befann sig i min fötölj och bäddat min säng. blir lite sugen på att baka scones att ha till frukost imorgon. Men vet inte hur man gör. Får ta och lära mig det.

Nu ska jag ta en panodil och titta vidare på Grey's. Hej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0