Slutspurten i skolan!


"Inget är svart på vitt och i ett beteende finns det alltid nyanser även om det ibland känns som det är samma skit om och om igen."


Hej igen!

Ja ni får helt enkelt hålla dessa få inlägg som kommer från mig till godo. Men för er skull skriver jag nu. Idag hade jag min näst sista lektion i skolan, rytmik. Vi fick leka och ha det kul. Sjunga ramsor med mera. Kul att detta är något vi kommer syssla med hela hösten sen, haha.

Utöver detta är det tentaskrivning som gäller. Den första versionen ska in om .. 17 timmar. Alltså kl 9 imorgon bitti. Sen är det endast en examinerande seminarium kvar och den är på tisdag alt. onsdag. Sen ska den slutgiltiga versionen av tentan in den 7 juni. Då blir det troligtvis klassfest av något slag för att fira sommarlovet.

Annars så är allt bra. I fredags hade jag och mina en syskonkväll hemma hos storebror. Drack vin och cider samtidigt som vi möblerade om hemma hos storebror. På lördagen åkte jag och storebror till IKEA och jag inhandlade ett nytt sängbord. Det blev jättebra, så behövligt! Och jag monterade ihop den helt på egen hand, hör och häpna! Blev lite impad på mig själv, så många olika skruvar och muttrar samt träbitar som skulle ihop på något vänster. En dold talang kanske? Härnäst ska jag försöka få ihop vår hammock. Har tjötat en del på mamma och pappa nu på att den måste upp, men tyvärr har det regnat och blåst en hel del här hemma så det har aldrig blivit av. Innan veckans slut hoppas jag på i alla fall.

Nu ska jag fixa med min tenta och sedan ska den in innan jag går och lägger mig! Tror ni jag klarar det?

På återseende! /L


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0