Dumma impulser.

Ja detta var ju roligt. Fick en sådan impuls medan mamma och Alice var ute i skogen och traskade. Jag drog ut alla kläder jag äger och har ur min garderob, ut på golvet i hopp om att få en fräsh och iordninggjord garderob. Men jag glömde bort processen däremellan, att sorta kläderna i olika högar. En spara-hög, en kasta-hög och en Tjörn-hög. Jag hade kunnat göra en säljahög också, men jag tror ingen vill ha dessa kläder, helt ärligt. Hahaha. Men huh vad jobbigt och tråkigt det är att kolla igenom varenda klädesplagg och göra en bedömning.

En så länge är jag uppe i en kasse slänga-kläder efter att ha gått igenom halva garderoben. Den halvan där jag hade minst kläder.. Förväntar mig det värsta nu. Vädrat sovrummet har jag gjort också genom att stänga av värmen och öppna vädringsfönstret. Glömde bort att stänga det igen när jag tog en paus i rensningen, så nu är det svinkallt här inne. Och det snöar ute. Frustration på hög nivå. Jag har till och med dragit för gardinerna framför fönstret så jag får ljus in men slipper se snöfan.

Nu ska jag slutföra min städning. Puss.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0