Ansiktslyft av sovrum.

Idag har jag, mamma och pappa åkt runt i en bil större delen av dagen. Först ut till Skärhamn för att fixa presenter till min morbror och hans flickvän, vidare till en trädgårdsaffär för att köpa nya växter till mitt fönster (se bilder nedan). Därefter blev det besök på vår sommarstuga som ligger utanför kållekärr på Tjörn. Herregud så det ser ut, vi har en hel del arbeten att göra där kan jag säga. fick en känsla av depression när man tittar ut över trädgården, haha. Men mysigt med öpen spis i alla fall, det värmer alltid gott.

Innan vi åkte hem svängde vi in till Stenungsund och hälsade på min mormor och morfar. fikade och tjötade lite med dem, allt från kök och bokrea till möss i diskhon, hahaha. Hemma var vi igen vid 17.30 ungefär, och då fick jag lite städryck i samband med att jag fick in mina nya växter. Nu ser mitt rum riktigt mysigt ut, så jag var tvungen att ta kort på lite fina saker som finns härinne och visa er. Min lilla oas av kärlek kan man säga. Titta och njut! /L


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0