Dag 4 - tisdag.

God kväll kära läsare!

Idag har jag tagit mig en sväng hem till tveten för att äta middag med mina föräldrar. Kändes aningens konstigt, vilket kanske är konstigt i sig då ja bott på samma ställe i 20 år, och nu när jag bott i denna lägenhet sen i lördags så ändrades tydligen allt. Jag säger inte att lägenheten känns som mitt nya hem, absolut inte. Men jag antar att hjärnan är inställd på lägenheten just nu. Fast jag ställde helt omedvetet in min cykel i förrådet på tveten, fastän det hade varit lättare om jag ställde den utanför då jag skulle tillbaka till lägenheten igen sen. Förvirrad Linnéa helt enkelt.

Hämtade lite saker på Tveten som jag missade att få med mig i lördags. Bland annat är jag återförenad med min älskade Carl Norén och locktång, woho. Jag är hel igen, haha. Hörde även med mamma angående midsommar. Tydligen är det inte helt säkert om vi kommer kunna vara på sommarstugan på fredag, det beror helt och hållet på vädret. Annars får vi vara på..håll i er..Tveten. Suck. Komer ju vara som vilken annan da som helst. Vi har alltid firat på Tjörn. Traditioner är till för att hållas. För fan.

Anyway, nu ska jag snart ha myskväll här i lägenheten med lite popcorn och So you think you can dance. Trevlig tisdag!

/L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0