Hannas perfekta supersommar!

Sitter för tillfället och lyssnar på Hannas perfekta supersommar. Hon har än så länge haft en gäst, till min förtjusning Oskar Linnros. Skrattar högt flertalet gånger, det är inga vanliga radiointervjuer utan det sänds direkt från Hannas sommarställe i Grums där de bland annat spelar på ett ostämt piano, plantera pelagonier och råkar grilla mikrofonen.

Som denna konversation. Utspelar sig under pelagonplanteringen:

Göran: Jaså har du kommit nu Oskar? Kul att se!
Oskar: Ja! Göran här sköter allt det praktiska i vår plantering.
Hanna: Haha..
Oskar: Ska det vara tajt packat liksom?
Hanna: (skriker ut) Åh jag måste sluta dra sexuella referenser till allting! Vet du varför jag gör det Oskar vet du varför?!
Oskar: (skrattar lätt) Nä det vet jag inte?
Hanna: För när du sitter sådär på huk så ser jag rakt in i ditt linne.
(Båda bryter ut i tyst skratt)
Oskar: Men jag har ju inga bröst som du kan...
Hanna: (avbryter) Du har bröst nog!
Oskar: Pojkbröst menar du då eller?
Hanna: Nä men sluta du driver mig till vansinne, jag måste ta paus!


Bild hämtad från Sveriges radio

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0