Tjörnhelg!

Hej på er!

Hur mår ni denna varma sommardag?

Jag håller mig inomhus själv. Inte för att jag skulle kunna ta mig ut, utan för att jag har en hel del att göra. Framförallt packa inför en helg på Tjörn. Vad ska jag ta med mig till Tjörn i kläder och vad ska få sparas till Kalmar-resan är just nu mitt lilla dilemma. Därefter ska jag tvätta håret och fixa nytt lager med orange nagellack. Ny musik till mobilen också. Sen kommer morgondagens födelsedagsbarn (läs: Joel) hit en timma innan farsgubben hämtar oss direkt från Tjörn. Det lär bli till att stå gevakt så han inte börjar springa runt och leta paket.. trots att han faktiskt fyller 23.

Väl ute på Tjörn väntar tre fjärdedelar av den amerikanska släkten! Morbror och två kusiner. Och vad mamma har berättat så ska morbror iväg i eftermiddag och spela fotbollsmatch med sina gamla vänner. Typ.. korpen. Så det blir väl att kusinerna är med oss under den tiden, så får vi spela kubb eller något. Om de vågar ställas inför kubb-mästarinnan, hehehehe... (ja jag har utsett mig själv till det. Ingen annan verkar ju göra det).

Nä, dags att sätta igång ed allt som ska bli gjort! Puss och kram, vi hörs på måndag igen, senast! /L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0