Åter på plats vid datorn.

Ja det har varit lite sommarstängt här så att säga, men det får ni har förseende för helt enkelt.

Nu är jag i alla fall hemma i kungälv ien efter drygt en vecka på tjörn. Herregud, en hel vecka. Det blev lite längre än vad jag trodde, men det har varit jättefint! Idag har mormor och morfar varit på plats för att hjälpa till att såga ner granar i små bitar. Tog typ 2 timmar. Mormor och jag plockade körsbär i deras trädgård under tiden.

Annars har jag lekt mycket med syskonbarnen Alice och Alma, mina små gullungar! Och storasyster Lisa också såklart. Det har skrattats mycket, framförallt när jag lyckades hitta en bibel-radio i mobilen, med lovsånger med countrymusik bland annat.

Just nu sitter jag alltså här på mitt rum i kungälv. Lyssnar på P3 livesession med Carl Norén. Åh, vad hade jag gjort utan honom? Sen ska jag titta på Lotta på Liseberg, haha. En tradition som ja fint vill säga. Äta lite god glass och mysa ner mig. Försöka läsa ut min första bok av fyra i serien om Saltön. Det är en liten feelgood-serie, så läs den om ni får tid.

Nu ska ja återgå till lyssnandet, man tappar ju lite koncentration om man ska skriva samtidigt, haha. Pussar i överflöd! /L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0