Ny blogg igen.

Så där ja, då har jag fått en ny blogg igen. Jag känner mig lite som en expert på att byta bloggar hit och dit. anledningen till att jag bytte var att jag fick höra av min kära storasyster att Blogspot som jag var och bloggade hos förut, har börjat ta betalt för att lägga upp bilder? Jag har ingen koll på det där egentligen, men självklart vill ju jag kunna slänga upp bilder på min blogg så ni kan få se vad jag gör här om dagarna, och helst utan att behöva ta betalt för det såklart. Så då kom jag hit, till Blogg.se. Här har jag bloggat innan, men dem gamla bloggarna har jag raderat för länge sen. Kanske lite synd, hade ju varit skoj och se vad man hade skrivit en gång i sitt liv, haha.

Som ni ser så är designen under all kritik. Urvalet av design var bredare på Blogspot vågar jag påpeka, här känns det så tafattigt. Men jag ska försöka lära mig systemet så får vi väl se om jag lyckas få bloggen lite snyggare framöver. Jag hoppas att ni alla som följde mig på Blogspot hänger med mig hit i alla fall, det hade varit kul!

Ikväll har hela familjen varit samlad hemma hos oss och ätit tacos och sett på På spåret. Lilla Alice sover över här hos oss inatt, och imorgon blir det barnkalas i Stenungsund hos lill-kusinen som fyller hela tre år nu. Tiden går fort minsann. Klockan är mycket nu så det är dags för mig att komma till sängs.

Stor omfamning.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0