Svampdag!

Sådär ja. Nu har jag kommit hem igen från mitt lilla äventyr och hunnit byta om till mer slapp-kläder. Skönt. Jo, i morse så väckte mamma mig strax efter kl tio, pigg och alert meddelar hon att vi ska dra ut på svampjakt i Svartedalen med min kära syster och hennes familj. Och här var jag inställd på att åka på skojakt istället, men tji fick jag. På med gummistövlar och ta med svampkorgen var det bara. Dock måste jag medge att det var skönt att komma ut i naturen och röra på sig. Vi var nog inte klara förrän efter 3-4 timmar tror jag. Och Charlie the dog var i himmelriket! Han kom som en raket förbi en gång på gång. Kul hund det där.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan det blir middag. Pusspuss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0