Mys-söndag!

Hej på er alla!

Idag har det varit, och är fortfarande skulle jag vilja påstå, en lugn och mysig söndag. Det småregnar utanför lite då och då, och jag har gett nytt liv till mitt Backpacker-spel (PC) ! Grymt kul, speciellt att försöka sig an vuxenfrågorna för en gångs skull (jag vet att barnfrågorna är för barn upp till 15 år, men det är väl kul när det går bra, inte sant?). Skillnaden mellan vuxenfrågor och barnfrågor är att vuxna har fler svarsalternativ och betydligt svårare frågor. Nu har jag tagit en 3-timmarspaus, men ska snart dra igång igen. Jag vill ju gärna skrapa ihop lite mer jobb än bara "Ostmästare" och "Clown"..

I vilket fall som helst så har jag pratat med Jenny om morgondagen. Det blir en tur in till Liseberg redan klockan 13, för vi ska spela femkamp först! Kommer bli svinkul tror jag, tror aldrig jag spelat ett fulländat femspel faktiskt. Sen så är det Oskar Linnros kl 20-21 som sagt, födelsedagsbarnet himself. Han lär få en ordentligt firande tror jag. Grymt.

Lite bilder på dagens Linnéa:

glad Linnéa har precis fått reda på att det är femkamp imorgon, wiiie!

Är det mys-söndag är det klädkod: myskläder!

Beige kofta från Gina Trictot

Halvtrasiga svarta strumpbyxor


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0