Mitt första vikariat!

Ojojoj. Idag blev jag väckt av att bemanningsenheten ringde till mig och undrade om jag kunde vikarera på en förskola idag. Superkul att jag behövs, haha. Och superkul att få vikarera för en grupp äldre barn än vad jag är van vid när jag praktiserar! Ja detta måste ju se rätt snyggt ut i mitt CV sen om drygt två år: Utbildad förskolelärare som även läst Specialpedagogik (väger mycket att ha den kursen i ryggsäcken så att säga) och som dessutom vikarerat på olika förskolor. Hur eftertraktad kommer inte jag vara då? Ha? HA? hahaha..

Efter att mitt vikarepass tog slut blev det en shoppingdejt med storasyster på stan. Målet var att få köpt present till mormor som har kalas imorgon. Jag tror hon kommer bli glad för allt hon får. Strt paket ska ni veta.. Kom även hem med en hårmousse som ska ge mig lite lockigare hår. Min nya frissa är ju till för att vara lockigt. Ser ju sjukt konstigt ut ostylat ska jag säga er. Men men. Jag hoppas den ger bra effekt för billig var den inte, haha. Även en tidning följde med hem.

Imorgon är det som sagt kalas för mormor, men inte förrän kl 18. Så vi får se vad för kul man kan hitta på fram tills dess. Jag hoppas på IKEA, jag har massvis med planer!

Godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0