Uppdatering från påsk.

Nuuu är jag här igen, hej fina ni!

nu har jag alltså varit på Tjörn och firat påsk, fredag till och med söndag kväll. Har ätit som en häst, fy vad äckligt med så mycket mat som vi har proppat i oss under dessa dagar. Helt sinnes. Men här kommer i alla fall en liten lista på vad jag har gjort under dessa dagar:

- Grillpremiär! Grillen åkte fram första kvällen, på långfredagen. Mormor och morfar bjöds över från deras stuga för att dricka fint vin och äta choklad efteråt.
- Loppismarknad. Lyckades fynda en snygg tavla för 60 kronor. Motivet är en grönsaksstånd i ganska kall färg. Låter kanske inget vidare i ord här, men när jag hunnit få upp den ska jag fota och visa er.
- Långpromenad innefattande ett konstbesök. Det var någon utställning på vår 7,5 km långa promenad. Jag drog det tunga lasset, dvs den krångligaste barnvagnen av dem två vi hade, och med det tyngsta barnet utav de två, haha. Men det var frivilligt av mig, jag körde ju lite träningspass samtidigt, man får ju passa på under sådana här helger.
- Glass på Klädesholmen i solskenet. Riktigt mysig plats får jag säga. Men jag kommer aldrig längre än till ICA nära konstigt nog. Har aldrig sett hur det ser ut om man fortsätter, haha.
- Häng i trädgården. Solat och gottat mig varvat med att gunga Alice.

Har säkert gjort en massa fler saker, men just nu försöker jag bara landa här hemma först. Har flera väskor att packa upp och dessutom vill jag hinna med att sola lite.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0