Söndagskalas på schemat.

God förmiddag mina kamrater!

Hur mår ni? sovit gott? Själv har jag drömt om spindlar i natt. Ni som känner mig vet att det är en av mina största, om inte den största, fobin jag har. Jag avskyr spindlar! Och att drömma att man blir attackerad av en stor och fet spindel gör det inte mycket lättare. Så min morgon kunde bemötas på ett trevligare sätt än en vettskrämd Linnéa, haha.

Igår kom ingen uppdatering här på bloggen. Enkla anledningar egentligen till min lilla bloggpaus. Jag behövde plugga lite. Har nu en bok mindre att läsa, och det är ju skönt. Sen hjälpte jag till med trädgårdsarbete på framsidan av tomten med mamma och pappa. Och sen på kvällen var det lördagsmys. Såklart.

Idag ser dagen ut som följande:

- Plugga
- Byta sänglakan i sängen
- Dammsuga
- Middag kl 15
- Göra mig i ordning för...
- Kalas i Stenungsund kl 17

Frågan är om jag hinner få gjort allt detta i denna ordning. Det känns lite knapert om jag får säga det själv. Men vi får se. Jag är ju oftast väldigt tidsoptimistisk, både på gott och ont. I alla fal i praktiken å att säga. Men nu har jag i alla fall huset för mig själv då mamma och pappa har åkt i väg till Plantagen/Blomsterlandet för att köpa lite blommor och annat smått och gott. Alltid skönt att få gjort saker om man är ensam. Eller hur?

Nä, dags att sätta fart då! Ha en trevlig söndag, pusspusspusspuss!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0