Shopping och bio.

Hej svejs.

Idag är jag ganska low. Har varit i Partille och tittat i affärer. Inte visste jag att Partille Allum firar 5 år. Världens ståhej inne i köpcentret med ballonger, fiska godis, såpbubblor kors och tävrs, serpentinder, smakprover, och hur jävla packat som helst med folk. Man blev ju så stressad när människor, bokstavligt talat, trampar en i hälarna. Usch. Iväg kom jag i alla fall med en fin rödblommig kjol med knappar från MQ, 399:-

Nästa stopp blev på Ikea. Där köptes det parasol till framsidan av huset och lite annat behövligt. Dock drabbades jag av migränanfall, ganska vanligt. Så det blev en hemfärd kanske så snabbt eftersom jag har lovat min svåger att följa med honom på bio ikväll också inne i Göteborg. Black swan. Den har jag velat se ända sen den hade premiär. Så det är kul! Ska nog ta och vila lite så kanske spänningarna i huvudet försvinner. 1 timma och 15 minuter kvar innan han kommer och hämtar upp mig med bilen.

Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0