Festlig helg!

Hej på er igen!

Nu är det alltså helg på riktigt. Man kan ju säga att jag påbörjade min helg redan igår då jag var ledig från skolan. Eller ja, jag satt hemma och gjorde en hel del skolarbeten. Men skit samma.

Idag fyller Jenny 20 år. Det innebär födelsedagsfirande! Jag kommer bara vara med första halvan av firandet, innan de fortsätter att fira på något uteställe i centrum. Jag ska ju vidare på födelsedagsfirande på söndag, kl 13. Men jag har fixat en liten present till Jenny som gör att vi kan fortsätta fira henne. Mer än så säger jag inte för tillfället, haha.

Så nu ska jag göra mig i ordning. Fixa hår, sminka mig, klä på mig festkläderna och hela det där paketet ni vet. Ska se till att ta många kort med kameran!

Puss så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0