Tisdagsärenden.

God kväll mina vänner.

Just nu sitter jag och tittar på Desperate Housewives, spännande värre måste jag säga! Det brukar ju vara så när det är säsongsavslutning, så an har något att längta till då det inte är tillbaka förrän till hösten igen. Funderar på att göra kvällsmat. Kanske lite för sent? Hmm..

Anyway.

Vid lunchtid åkte jag in till centrum och mötte upp min fina mamma. Jag löste in min check som jag fick i stipendie när jag tog studenten förra året. Bättre sent en aldrig, som man brukar säga. Har väl aldrig passat bättre än nu, haha. Därefter tittade vi vidare lite i andra affärer, och helt plötsligt hade jag inhandlat en doppresent till gullungen Alma. Jag fick riktig beslutsångest, det finns ju så många fina saker, man önskar ju nästan att man var en liten bebis igen själv. Resultater blev i alla fall jättefint, och jag hoppas den kommer till användning.

Nu börjar programmet igen, tjingeling!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0