Sommarfest!

Hej mina vänner!

Idag har jag faktiskt varit duktig för att heta Linnéa Rauswall. Jag tog mig ut på den där joggingturen som jag skrivit om här på bloggen. 2,5 km i fontinskogen blev det. fast mitt flås är väl inte det bästa. Haha, jag tror närmare bestämt att jag får ta lite fler joggingturer så det blir lite bättre. Jag är glad i alla fall att jag lyckades övertala mig själv att ta mig ut. Jag menar, att jogga själv är ju lite tråkigt. Man får ju mer kraft genom en joggingkompis.

Nåväl.

Efter joggingturen blev det lite snack med barndomsvännen Tilde, förhoppninsvis har vi en dejt på söndag ute på vår sommaridyll på tjörn. Om vädret tillåter vill säga. Efter pratstunden hoppade jag in i duschen för att sedan cykla till Mimers hus och möta upp mamma. Tillsammans cyklade vi vidare till Alices förskola. Alice hade skolavslutning med sång och poängpromenad. Hur gulligt var det inte när ett gäng 2-5åringar står och sjunger Idas sommarvisa då? Gullungar. Extranumret var sång och framförallt dans till Eric Saades "Popular", hahaha. En av killarna kunde ju till och ed movesen, det var inte illa! Synd bara att det blåste så himla mycket. Framförallt att det blåste sand från sandlådan. Det var sand i mitt fika, sand i kaffet, sand på kläderna, sand i håret, sand i ansikte och ögon (skaver gött på linserna), jag har till och med sand innanför bh:n, hur det nu i allsin dar kom in dit.

Nu ska jag ta och tvätta bort all sand och sen blir det tv-tittande, min dagliga dos av The big bang theory. Trevlig kväll!

/L

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0