Hiss och diss.

Hiss

  • Singin' in the rain.
    Jag älskar storyn! Jag gick på musikalen (tror det var 2007?) när den gick i Scandinavium i Göteborg, två gånger till och med! Rennie Mirro hade huvudrollen och han gjorde mig verkligen glad. Idag tittade jag på filmen, den vi köpte typ direkt efter musikalen. Tror jag sett den minst 50 ggr, och jag blir fortfarande lycklig. Jag dansade ju till och med broadwaydans på Sportlife en termin efter att ha tagit del av Singin' in the rain. Heja Gene Kelly! Heja broadwaydans! Heja glädjen i musiken!
  • Min familj.
    Jag älskar min familj. De gör mig glad och det är ett sant nöje att dela mitt liv med dem. Jag älskar när vi har familjemiddagar på helgerna hemma hos oss, hela familjen samlad och vi skrattar och delar med oss av roliga historier som har hänt oss de senaste veckan. Kärlek til er!
  • Sommaren 2011
    Okej den har knappt börjat än, enligt almanackan. Men jag kan knappt bärga mig! Närmast blir det studentfirande för min barndomsvän Louise, ska bli jättekul att få ta del av troligtvis en av hennes bästa dar i livet, sen ska det bli sommarmys i Slottskogen med min egna klass, spela kubb och ha picknick typ. Tre dagar i Ven där jag ska få cykla runt på en gul cykel längst havet och blommande mark. Sen kommer ju släkten från USA, dop för Alma som jag ska få bli fadder för, ny kusin kring midsommar kommer också! Sen kommer ju Amanda äntligen hem igen efter ett år som Au-pair i USA, sm jag har saknat dig!

Diss

  • Getingar
    Finns inget värre som kommer med sommaren. Jag hatar dem innerligt. I morse skulle jag gå ut och försöka rädda mammas blommor. Jag var väl ute i ca 10 sekunder, max. Direkt var det en enorm geting som var på väg in i huset! Jag. hatar. dem.
  • Big Brother är slut.
    Ja jag får väl erkänna det. Man fastnar och sugs in i ett svart hål under säsongen. Nu är det slut. Vad göra nu då? Jag måste skaffa tillbaka itt liv..
  • Tonfisk i olja.
    Ganska löjlig punkt att ta upp. MEN då tonfisk i vatten känns nyttigt känns tonfisk i olja mer som kattmat. Inte okej.

Kommentarer
marie

..och din familj älskar dig !!

Puss mor.

2011-06-06 21:15:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0